piątek, 5 lipca 2013

Zdjęcia grupowe - czerwiec 2013r.

Ojojoj, chyba jeszcze nie miałam takiej długiej przerwy w blogowaniu. Na dobry początek kolejnych lalkowych opowieści i ciekawostek, dodaję zdjęcia wykonane podczas sprzątania lalkowego pokoju (i to jak lalkowego! Porcelnowe współlokatorki ledwo się u mnie mieszczą). Gdy już muszę wynieść wszystkie panny do salonu, zawsze uwieczniam na fotografiach aktualny stan kolekcji :)








Zupełnie zapomniałam dodać informacji na blogu o zmianie terminu wystawy!
 Serdecznie zapraszam na wystawę organizowaną przez Galerię Olimpię w Bełchatowie http://www.galeriaolimpia.pl/*

Centrum Handlowo-Rozrywkowe GALERIA OLIMPIA,
ul. Kolejowa 6, 97-400 Bełchatów

 Moje 'dzieciaczki' będzie można oglądać 28 LIPCA 2013r. W GODZINACH 10:00-20:00

Będę cały czas na miejscu, więc zapraszam wyszystkie lalkomaniaczki na spotkanie!

3 komentarze:

  1. Wielki rodzinny zjazd. Są wspaniałe. Szkoda, że mieszkam tak daleko, ale liczę na zdjęcia z wystawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kolekcja,jak ty mieścisz te wszystkie skarby.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci się tych współlokatorek nazbierało.. co jedna to ładniejsza.. ale ja wciąż napatrzeć się nie mogę na tą piękną stulatkę ;) Nawiasem pisząc uwielbiam takie grupowe zdjęcia lalek, po nich najlepiej widać jak zmienia się kolekcja na przestrzeni lat, a Twoja przeszła prawdziwą (r)ewolucję ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ♥