wtorek, 30 lipca 2013

Relacja z wystawy

Uff... dopiero dzisiaj mogę spokojnie dodać wpis, ponieważ wczoraj przez cały dzień ustawiałam towarzystwo w pokoju :) Wystawa wyszła znakomicie! Jestem bardzo szczęśliwa, że miałam tak niepowtarzalną okazję prezentacji swoich lalek. Wywiady, telewizja, niekończące się lalkowe opowieści oraz świetni ludzie! W tym miejscu pragnę z całego serca podziękować galerii i organizatorom wystawy :) Całe wydarzenie było bardzo nagłośnione - billboardy, plakaty, ulotki, wpisy na stronach internetowych oraz informacje w radiu sprawiły, że wystawę odwiedziły tłumy ;)
Miałam również wielką przyjemność poznania Edyty oraz spotkania się z Dagmarą! Obu dziewczynom bardzo dziękuję za przybycie  ;*

Zapraszam do obejrzenia zdjęć wykonanych przez galerię oraz przeze mnie :)

































17 komentarzy:

  1. Gratuluję udanej wystawy! To wspaniałe doświadczenie, życzę Ci takich więcej :)
    Kolekcja niesamowicie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję udanej wystawy.Zdjęcia lalek prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już napisałam ci w SMS-ie - okoliczności mi nie sprzyjały.
    Przepraszam z całego serca za brak mojej obecności.
    Żałuję i mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję zobaczyć twoją wspaniałą kolekcje w komplecie.
    PS: CO powiedziałaś o Melce i Momo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Majeczko i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie Gratulacje Majeczko! Wspaniała wystawa i bardzo żałuję, że mnie tam nie było. Widać, że Twoje lalki robiły wrażenie nawet na panach. A ta pani pokazująca palcem lalkę, pewnie mówiła do córeczek - "Miałam taką w dzieciństwie." Życzę wiele takich udanych imprez i radości z lalkowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) To musiało być cudowne przeżycie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wystawa, GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, Majeczko! :) Rewelacyjna wystawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. łał to niesamowite że masz taką pokaźną kolekcję lalek i że udało ci się zorganizować taką wystawę :) >> Julka ;**
    Pozdrowienia od http://straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę masz przepiękne te lalki!!!
    Chciałbym mieć również tak tak piękne lalki. :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lalki są przerażające O.o

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam do ciebie przypadkiem (błogosławiony kwejk ;p) i się zachwyciłam! Jeszcze nie przejrzałam wszystkiego, ale na pewno tu wrócę, bo twoje lalki są przepiękne! Sama interesuję się XIX wieczną modą, a przecież właśnie lalki kiedyś wykorzystywano jako trójwymiarowe reklamy fasonów, materiałów i sukien.
    Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę wielu kolejnych wystaw:) Lalki wszystkie przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, życzę kolejnych wystaw! Świetne zdjęcia. Taka kolekcja, marzenie! Obserwuję Twój blog, bardzo mi się spodobał, pozdrawiam, http://mojswatzraniony.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię! Te lalki są niesamowite! Gratuluję :) Życzę kolejnych wystaw i jeśli to możliwe to jeszcze więcej takich lalek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój Heubach jest przepiękny. Szkoda mi, że taka obwiązana i na dziwnym ciałku, ale i tak wygląda fantastycznie. Ma cudowne oczy i piękny jasny biskwit.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ♥