wtorek, 23 października 2012

Hildegard Gunzel

Powoli zaczynam przyzwyczajać się do targowych zdobyczy. Chyba już nic mnie nie zaskoczy... ;) Tym razem udało mi się znaleść lalkę wykonaną przez Hildegard Gunzel. Panna ma prawie 80 cm. Peruka została wykonana z naturalnych włosów. Rzęsy wszczepiane pojedynczo, również naturalne. Chyba nie muszę pisać, że wykonanie lalki jak i ubranka jest perfekcyjne. Jestem szalenie szczęśliwa... nigdy nawet nie myślałam, że znajdę lalkę od tej autorki na targu. Nie spodziewałam się, że wogóle kiedyś taką kupię, poniewaz z powodu cen, te panienki były dla mnie nieosiągalne ;)

Jestem zachwycona jej wykonaniem...



Tak prezentuje się aktualnie :)

















4 komentarze:

  1. Przepiękna lalka.Podoba mi się, że wygląda tak naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: This doll os Hildegard Gunzel is gorgeous. I love natural hair and lashes. She looks like a real girl. I really like the dress. Congratulations on having this doll in your collection. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty znajdujesz takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targ, targ i jeszcze raz targ ;) Jeżdzę w weekendy po różnych miejscowościach Polski centralnej.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ♥