piątek, 31 sierpnia 2012

Barbie Perfume Pretty 1987

W zidentyfikowaniu lalki pomógł mi Mark - http://marsbarbie.blogspot.com/ , któremu bardzo za to dziękuje! Lalki barbie to nie moja bajka... Pannę znalazłam na targu i nie potrafiłam jej tam zostawić. Gołą, brudną i potarganą przyniosłam do domu. Na podstawie informacji z lalkowych blogów odświeżyłam i uczesałam włosy. Są wykonane z bardzo dobrego materiału, miłego w dotyku. Tak wyglądała 'przed':



A tak teraz, czyli 'po'. Nie znalazłam u siebie innej sukienki dla barbie, więc musi być ubrana w taką jaka jest...







A tak powinna wyglądać (zdjęcie znalezione gdzieś w internecie) :




2 komentarze:

  1. Hello from Spain: you do a great job. The Barbie is gorgeous. This doll looks new. The dress is very nice. Mark knows well the world of Mattel. He has an awesome collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Barbie całkiem fajnie wygląda po odświeżeniu. Znowu dobrze się prezentuje i jest całkiem milutka :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ♥