sobota, 18 sierpnia 2012

18. Róż, Lalka od Denise McMillan

Zdjęcie na dziś:


Panna w odcieniach bladego różu ;) Trochę historii:

Jak co niedzielę, Maja biega to tu to tam po targu w poszukiwaniu lalek, rzecz jasna. Choć pogoda ostatnio nie zapowiadała się ciekawie, zaryzykowaliśmy wyjazdem do Łodzi, w sprawach nie lalkowych ale jak dla mnie każda wizyta na targu to szukanie nowych panienek. Bingo! - znalazłam i to jaką pannę! Niedowierzam szczęściu, wielbię targ, ubustwiam lalkę. Trafiło mi się cudo! Porcelanka z 1998 roku od Denise McMillan limitowana na 1200 sztuk. Lalucha ma ok. 90 cm, więc jest trochę mniejsza od Amelki. Świetnie wyważona, może sama stać, chociaż co się rzadko zdarza ma swój stojak. Piękna suknia, wianek na głowie, białe lakierki, wielgaśna panna - czego chcieć więcej :)









4 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Lalka nie jest wprawdzie w moim typie, ale udzieliła mi się Twoja radość i cieszę się razem z Tobą, że to właśnie do Ciebie trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Takie panny na targach to unikaty, a ubrania i stylizacja jest oryginalna więc nic nie zmieniałam ;)

      Usuń
  2. Jaka ona wielka! Cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet mi się podoba - jest piękna :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ♥