środa, 25 lipca 2012

Amelka

Przedstawiam Wam moją największą w kolekcji lalę Jeśli czytacie bloga Weroniki z pewnością ją pamiętacie.
Wyleciałam z pokoju jak poparzona. Znalazłam prawdziwą perełę, za bardzo, bardzo okazyjną cenę. Dwa dni potem była już u mnie. Laluszka, a właściwie lalucha, bo ma... 100cm! pochodzi z Ruby Doll Collection, serii z 2000 roku, limitowanej na 1000 sztuk. Udało mi się ją wyszperać w serwisie ogłoszeniowym Wymagała tylko porządnego mycia, rozczesania splątanych włosów, oraz wyprania mocno zakurzonej, wtedy jeszcze zamiast błękitnej, szarej sukienki Po paru godzinach lalka była już gotowa i mogła zasiąść na honorowym miejscu Amelka, czy to imię Wam coś mówi?







2 komentarze:

  1. Witam po raz pierwszy.
    Świetny blog i śliczne lalki. Amelka jest niesamowita :) Moje gratulacje !!!
    Moja największa porcelanka jest jednak mniejsza od niej.
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie :)
    Marille Outfit...

    OdpowiedzUsuń
  2. Również witam :)
    Dziękuję bardzo za miłe słowa ;) Amelka jest moją największą lalką i jedną z ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ♥